ID гоо сайхны эмнэлэгт нүүрний мэс засалт орсон "Let Me In" нэвтрүүлгийн ороцогч Хо Еэ Инь-ны хувийн зургаас

캡션 추가

Хо Еэ Инь  Нас : 21

                    Шинж тэмдэг : Шаамий эрүү, шүд хоорондын  
                                                буруу хазалтын засвар, нүүрний     
                                               тэгш хэмийн алдагдал, урт нүүүр.

                  Хийсэн мэс засал : No Tie дээд доод эрүү засах мэс
                                                    засал, V-line хэлбэрээр  
                                                    дөрвөлжин эрүүг засах мэс
                                                засал, Barbie line хамрын мэс засал,                                                     нүд сэтлэж томсгох мэс засал.  

  

 Би Let 美人(Me In) нэвтрүүлэгтэй гүнзгий холбоотой болжээ.
Ай Ди гоо сайхны эмнэлэгт  let me in  нэвтрүүгийн анхны эрэгтэгтэй оролцогчын  мэс заслыг хийж өгсөн байна.
Түүнтэй хамт би зураг авхуулхаар студид ирлээ.
Хамт зураг авхуулж буй оролцогчид бүгд маш өөр хөөрхөн болсон байна. ID эмнэлгийн эмч нарын ур чадварыг дахин дахин биширч суулаа. 
Бүх эмч нартаа маш баярлалаа. Намайг өөрчилж өгсөн шиг би мөнд адил үргэлжид хичээн сайхан амьдрах болно.
 
 
 
Мэс заслаас хойш 6 сарын дараа
Өнөөдөр дахиан  рекламны зураг авалтанд орлоо~
Ай Ди эмнэлгийн модел болж байгаадаа туйлын их баярлаж байна.
Өглөө эрт иртэл аль хэдийн маш олон хүмүүс цуглараад бэлтгэл ажилдаа орсон байна.
Хувцас болон нүүр будалтыг яаж хийх талаар ярилцаж дуусаад бүгд маш хичээнгүйлэн
сэтгэл гарган ажиллаж байгаад талархаж байна.

Мэс заслаас хойш 6-сарын дараа
Би дахин зураг авалтанд ирлээ. Сүүлийн үед маш их зураг авалтанд орж байна. Би яг алдартай ОД , жүжигчин болсон мэт санагдаж байна. Let Me In нэвтрүүлгээр би маш их алдартай, олонд танигдаж байх шиг байна. Мөн бусад ороцогчидтой уулзаж үзлээ. Бүгдээрээ маш хөөрхөн болжээ. Би бас тэдний нэг. ^^
 
 
Мэс засалд орсоноос хойш 4 сарын дараа  
Сүүлийн үед хичээл сургуульдаа шамдан,  идвэхтэй явж байгаа. Найз нар минь анх их л эвгүй байна гэдэг байсан одоо бүгд дасаж байх шиг байна. кккк
 Өмнө нь би өөрийхөө зургийг дарахдаа үргэлж ямар нэг зүйлээр шаамий эрүүгээ нуух гэж их л ядардаг байлаа. Одоо бол аль ч талаас нь авсан гоё болжээ.
Гудамжинд ганцаараа явж байвал хүмүүс намайг танихаар их л ичих юм.
Гэхдээ бүгд үнэхээр хөөрхөн болжээ гэж магтах бүрийд үнэхээр сайхан байдаг шүү~кк
Түүнээс гадна би өөртөө маш их итгэжлтэй болж байгаагаа мэдэрч байна.

Мэс засалд орсоноос хойш 3 сарын дараа
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   +82-2-3496-9782 (Монгол хэлний орчуулагч)
                                           mn@idhospital.com
                                      http://mn.idhospital.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Нүдний давтан мэс засал "ДАВХРАА"

Solongosiin goo saihnii mes zasliin emneleg, veruu nuurnii gajig zasal, shaamii eruu,hohnii mes zasal- ID emneleg /LET ME IN/-iin oroltsogch

Нүүрний тэгш хэм алдагдах гэж юу вэ?