huhnii mes zasal solongos goo saihnii id emneleg

huh tomruulah mes zasal  solongos goo saihnii mes zasliin emneleg 

Сайн байна уу? Намайг Риска гэдэг. 
Би Энэтхэгээс Ай ДИ гоо сайхны эмнэлгийг зорьж ирж 
нүдний доод уутанцар болон хөх томруулах мэс засал хийлгэхээр ирсэн.


Миний нүдний доод хэсэгт уутанцар гүнзгий гарч энэнээсээ болоод ядруу харагддаг болсон. Дээрх зураг нь нүдний доод уутанцрын мэс заслын өмнө ба дараах зураг байгаа. 
Сорви эхний 1сардаа жоохон улаан туяатай байж байгаад одоо бол юу ч үлдээгүй их гоё цэвэрхэн болсон би маш их баяртай байгаа.



Миний нүдний уутанцар авах мэс засал хийсэн эмч
                            

хөх томруулах мэс засал


хөхний мэс заслын өмнө

мэс заслын маргааш

мэс заслын дараа



Надад хөхний мэс засал хийж өгсөн эмч.

 Анх Лет Ми Ин нэвтрүүлгээр хараад л энэ эмч дээр л ормоор санагдаж байсан. 
Ингэж мөрөөдөл биелдэг юм байна хэхэ. 
Мэс заслын дараа жоохон толгой эргэж дотор муухай оргисон ч 
ямар ч өвдөлт байхгүй гоё байлаа. 
Мэс заслын дараа шууд том хөхтэй болчихсон чин нэг л итгэмээргүй гоё байна.
 Thanks Dr.Dong Eon Hwang


Би хөхний мэс заслаа сугаар зүсэлт хийж хийсэн одоохондоо 
сорви нь иймэрхүү тод байгаа ч яваандаа сорви нь бүдгэрдэг гэсэн.



Намайг дагж Солонгост ирсэн найзууд мин^^  Анх удаа Солонгост ирж үзлээ. 
Эхэндээ айж санаа зовох зүйл их байсан ч үнэхээр сэтгэл хангалуун буцаж байна. 
Энэ удаагын аялал мин үнэхээр мартагдашгүй байлаа. 
Одоо цээж гарсан бариу хувцас өмсөх дуртай болсон
Маш их баярлалаа АЙ ДИ эмнэлгийн хамт олондоо^^

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл: 
Харилцах утас:  9831-6851 
(+82)-2-3496-9782  010-3003-1568 
Мэйл : mn@idhospital.com 
Мэйл: id.hospitol@yahoo.com 
http://mn.idhospital.com/ 
http://idhospitalmn.blogspot.kr/ 
https://www.facebook.com/solongosgoosaihniiemneleg 
https://www.youtube.com/channel/UCnx-cyqQC52fosHmyTN5XFA

Comments

Popular posts from this blog

Нүдний давтан мэс засал "ДАВХРАА"

Solongosiin goo saihnii mes zasliin emneleg, veruu nuurnii gajig zasal, shaamii eruu,hohnii mes zasal- ID emneleg /LET ME IN/-iin oroltsogch

Нүүрний тэгш хэм алдагдах гэж юу вэ?