Том эрүүүний мэс засал


Сайн байна уу? Би Сингапураас ирсэн. Намайг Балори гэдэг.
Миний эрүү өргөн учраас  V хэлбэртэй болохыг үнэхээр их хүсдэг байсан. Энэ мөрөөдлийг минь АЙ ДИ гоо сайхны эмнэлэг биелүүлж өгсөн. Анх жоохон айдаг, зориг хүрдэггүй байсан харин одоо бол эртхэн хийлгэдэг байж л гэсэн бодолт төрж байна.

Мэс заслын өмнөх зураг. Өнцөгт нүүрээсээ болоод их ширүүн бас овортой харагддаг байсан. Нүд хамар гэхээсээ илүү нүүрний хэлбэр их чухал байдаг. Давхраагүй байсан ч нүүрний хэлбэр зөв байвал хүн их хөөрхөн харагддаг  юм шиг санагдсан. Хурдан мэс засалдаа орж хөөрхөн болсон нүүрээ харахыг хүсч байна.



Мэс заслын оёдол нь бүгд аман дотор явагддаг. Гаднаа ямар ч сорви үлдэхгүй. 14дөх хоног дээрээ оёдлоо авхуулаад хавдар буулгах арчилгаанд оруулж өгсөн. АЙ ДИ гоо сайхны цогц үйлчилгээ нь надад үнэхээр их таалагдсан.


Мэс заслаас хойш 1сар боллоо. Одоо намайг танихгүй хүн хараад намайг мэс засал хийлгэсэн гэж мэдэгдэхээргүйгээр хавдар нь маш сайн бууж байгаа. Өдөр ирэх туса өөрчлөгдөж зөв төрхөндөө орж байгаадаа маш их баяртай байгаа. Одоо өөртөө үнэхээр итгэлтэй болсон. Үсээ ямар ч стилээр зассан бүгд зохиж байгаа хэхэ Аюулгүй бөгөөд эелдгээр үйлчилсэн АЙ ДИ гоо сайхны эмнэлгийн хамт олондоо бүгдэд нь баярлалаа. Ажлын амжилт хүсье

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл: 
Харилцах утас:  9831-6851 
(+82)-2-3496-9782  010-3003-1568 
Мэйл : mn@idhospital.com 
Мэйл: id.hospitol@yahoo.com 

Comments

Popular posts from this blog

Нүдний давтан мэс засал "ДАВХРАА"

Solongosiin goo saihnii mes zasliin emneleg, veruu nuurnii gajig zasal, shaamii eruu,hohnii mes zasal- ID emneleg /LET ME IN/-iin oroltsogch

Нүүрний тэгш хэм алдагдах гэж юу вэ?