Зөвхөн нүд болон хамрын мэс заслаар хэрхэн өөрчлөгдөж болохвэ?



Сайн байна уу
Саяхан манай найз энэ  эмнэлэгт эрүүний мэс засалд орсон юмаа. 
тэгээд их сайн гэж санал болгож  надад мэс засалд орох урам зориг өгсөн. 
миний найз нүд хамрын мэс засал хийлгээгүй ч их хөөрхөн болсон болохоор 

би ч бас итгээд мэс засалд орох гэж шийдээд байна.


Мэс заслын өмнө 



   
Би зузаан бүлцэн зовхитой учир зүсэлттэй аргаар давхраа оёх
харин хамрын нуруу гэх юм бараг байхгүй маш намхан учир өндөрлөх болно. 


  3 сарын дараа 


Ямар байна даа?  
би өөрөө бол сэтгэл ханамж 200% байгаа шүү кккк
зөвхөн нүд харын мэс засал хийсэн гэхэд их хөөрхөн болоогүй байна гэж үү 

 9 сарын дараа 


9сарын өмнө зүсэлттэй араар давхраа хийлгэсэн 
гэхдээ одоо бол яг л миний төрөлхийн давхаа мэт болсон 
хамар минь ч бас миний хүсэж байсан шулуун өндөр тэр хамар....
ийм сайн эмнэлэг сонгоход тусалсан найздаа баярлалаа. 

Дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл: 
Харилцах утас:  9831-6851 
(+82)-2-3496-9782  010-3003-1568 
Мэйл: mn@idhospital.com  

Comments

Popular posts from this blog

Нүдний давтан мэс засал "ДАВХРАА"

Solongosiin goo saihnii mes zasliin emneleg, veruu nuurnii gajig zasal, shaamii eruu,hohnii mes zasal- ID emneleg /LET ME IN/-iin oroltsogch

Нүүрний тэгш хэм алдагдах гэж юу вэ?