Эрүүний гажиг засах мэс засал "Өмнө ба дараа"


Эрүүний гажиг засах мэс засал
"Өмнө ба дараа"

Мэс заслын өмнө
Намайг Ким Еэран гэдэг. Би 21 настай 
Би мэс заслаас өмнө шаамий эрүүтэй 
хоол идэх ярих инээх зэрэгт хүндрэлтэй байсан 

Мөн шаамий эрүүтэй хүмүүсийн зовлон болох гадаад төрх минь бусдаас өөр байдал нь надад ичмээр байдаг байсан.
Аль болох нүүр булаг үсээрээ их далдалж нуудаг байсан ч 
цаашдаа ажилдээр гарах нийгмийн хүрээлэлд орход шаамий эрүү минь миний өөртөө итгээх итгэлээс минь зулгаагаад байх шиг санагддаг байсан.
Дээд сургуулийн төгсөх анги болхоор цаашдаа ажилд орох бэлтгэлээ хийхийн зэрэгцээ гадаада төрхөндөө ч анхаарахгүй бол Солонгос улсад ажилд орно гэдэг мэдлэгээр ч тэр гадаад төрхөөр ч тэр үнэхээр ширүүн өрсөлдөж байж ажилтай болдог.
Тиймээс би ч бас сурсан мэдсэнээ ашиглах боломжийг авхын тулд гадаад төрхөндөө анхаарч мөн өөртөө илүү их итгэлийг олхын тулд эрүүний гажмг засах мэс заслыг хийлгэхэр болсон.


Мэс засал хийлгээд 2 хоногын дараа 
Санасныг бодвол хавдар маш хурдан бууж хурдан эдгэж байгаа. 

Мэс заслын дараа маш их хавддаг юм байналээ. Яг л нэг Мантуун бууз шиг хэхэ...

Хүйтэн болон бүлээн жингээ маш сайн тууштай тавьж эмээ сайн ууж сайн алхаж байвал хурдан эдгэж хавдар хурдан бууна гэсэн. Анх өөрийгөө хараад цочирдох шиг санагдсан. Гэхдээ хэдийн шаамий биш болсон эрүүгээ хараад баярласандаа нулимс хүртэл унагасан.

Мэс засал хийлгээд 7 хоногын дараа
Өнөөдөр эмнэлэг орж оёдолоо авхуулж эмчдээ үзүүлсэн.Намайг үнэхээр хөөрхөн болсон байна.Мэс засал хийлгэхийг шийдвэрийг зөв гаргажээ гэсэн. 

Би ч бас санал нэг байгаа. найзууд минь хүртэл хараад ямар хөөрхөн болоо вэ гэх болсон. 

Хөөрхөн болж байгаа царайгаа хархаар л дотор минь хэн нэгэн гижигдэх шиг санагдаж өөрийн эрхгүй аз жаргалтай байгаагаа мэдэрч 
байна. 

Мэс засал хийлгээд 1 сарын дараа
Одоо хоол унд идэх хөнгөн дасгал хийх зэрэг нь асуудалгүй болж байгаа. Хавдар минь бүрэн бууж амжаагүй ч гэсэн надад миний царай маш их таалагдаж байгаа. 

хамаагүй хатуу жажлууртай зүйл идэж болохгүй гэсэн учир аль болох амин дэм ихтэй болгоныг хайж идэж байгаа. Өөрийн дуртай гоё амттай жүүснүүдийг олон олноор нь ууж байгаа. 

Мэс засал хийлгээд 3 сарын дараа
Одоо би зургаа засахгүй байгаа. Урьд нь шаамий дөрвөлжин эрүүнээсээ болоод зургаа сошиалд тавихдаа маш их бүр маш их засдаг байсан. 
Сүүлийн үед хэтэрхий их зассан зураг хууль бус болоод байгаа шүү дээ хэхэ
Одоо би зургаа засахгүй байсанч хаанаас нь авсан маш хөөрхөн гарч өөрийн гэсэн 
V эрүүтэй болсон. Шоолуулж басан үе хэзээ билээ дээ 
Одоо өөрийгөө хархад хэтэрхий сайхан байна.

Мэс засал хийлгээд 5 сарын дараа
Хавдар ер нь ихэнх нь буучихсан. Эрүү минь улам л гоё болсоор. Шаамий эрүү минь байхгүй болсон чинь хүмүүс намайг нүд хамраа хүртэл хийлгэсэн юм уу гэж асуудаг хүн ихсэх боллоо. Шаамий эрүү үүрд баяртай. Айди маш их баярлалаа.

Comments

Popular posts from this blog

Нүдний давтан мэс засал "ДАВХРАА"

Solongosiin goo saihnii mes zasliin emneleg, veruu nuurnii gajig zasal, shaamii eruu,hohnii mes zasal- ID emneleg /LET ME IN/-iin oroltsogch

Нүүрний тэгш хэм алдагдах гэж юу вэ?