Мэс заслын дараа танигдахааргүй өөрчлөгдсөн залуухан бүсгүй КУ ЫН Э

Сайн байна уу
Мэс засал хийлгээд хэдийн 8 сар өнгөрчээ
Ахиад хэсэгхэн хугацааны дараа 1 жил боллоо. 

Мэс заслаас 3 сарын дараа хавдар огцом буурч өвдөлт болон хүндрэл огт байхгүй болсон. 

Эрүүни йгажиг засах мэс заслын дараа шүдний аппарат зүүж байсан. Шүдний төв нь нүүрний төвтэй таарахгүй байсан ба аппарат зүүснээс 6 сарын дараа эргээд хэвэндээ орж яг таардаг болсон. 
эрүүний гажигаа засуулаад 6 сарын дараа нүд болон хамраа хийлгэсэн 
Нүдэндээ нүдний доод зовхи засах мэс засал болон хамар өндөрлөх мэс засал цугт хийсэн. 

Дээрхи зургууд нь мэс заслын өмнө миний нүүр болон шүдний зуултын хэлбэр юм.
Одоо дээр үеийнхээ зургыг хархаар хэн бэ л гэмээр болдог. 

Саяхан мэс заслын дараа явцыг ажиглах зураг даруулсан. 
Миний эрүү үнэхэр өөр болж богинохон жижигхэн болсныг харсан. 
Миний шинэ амьдралын зургыг зурж өгсөн И СОГ ЖЭ эмчтэй баярлалаа
Намайг одоо удаан уулзаагүй байсан эмч нар маань бараг л таньдаггүй 
Урьд эрүүнээсээ болоод тэр үү ямар ч шалтгаангүйгээр бусдаас нүүрээ нууж ичиж явдаг байсан. 
Одоо бол намайг хөөрхөн гэж хэлдэг хүн ч их болж өөртөө итгэлтэй явах болсон. 
Та бүхэн миний сэтгэгдлийг уншаад урам зориг аваарай . 



  Лавлах утас : 010-3003-1568, +82-2-3496-9782, 9831-6851
Хаяг : Сөүл хот Каннам дүүрэг дусандэру 142, АЙ ДИ эмнэлэг
Метро : 3-р шугам шинса буудал (신사역) 1-р гарц, чигээрээ 200м
ID_эмнэлгийн_байр Цахим хаяг:mn.idhospital.com (Монгол хэл дээр)
E_mail_хаяг: mn@idhospital.com




Comments

Popular posts from this blog

Нүдний давтан мэс засал "ДАВХРАА"

Solongosiin goo saihnii mes zasliin emneleg, veruu nuurnii gajig zasal, shaamii eruu,hohnii mes zasal- ID emneleg /LET ME IN/-iin oroltsogch

Нүүрний тэгш хэм алдагдах гэж юу вэ?